تولید و ساخت تراش پيشرفته شيشه CNC در شهر جدید اندیشه

Advanced CNC glass lathe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


سی ان سی روی شیشه می‌تواند به اهداف مختلفی اختصاص یابد که برخی از آنها مهم و کاربردی و برخی نیز تنها جنبه تزیینی دارند. به عنوان مثال، لیوان‌های شیشه‌ای، برخی وسایل تزیینی و تابلوهای تزیینی مواردی هستند که می‌توان از دستگاه CNC حکاکی شیشه برای ساخت آنها است.فاده کرد.

شرکت فنی و مهندسی آریونیکس در سال با هدف تولید ماشین آلات صنعتی بنا گردید و در ادامه با توجه به توسعه صنعت چوب در سال اقدام به تولید ماشین آلات صنایع چوب که درراس  آن ماشین های سی ان سی اتومات و تک ابزار – لیزرغیر فلزات – پرس وکیوم ممبران قرارداشت نمود .در ادامه سال با تحقیق و پژوهش بر روی ماشین الات سی ان سی میز برش شیشه با توجه به نیاز صنعت کشور به این نوع دستگاه ها طراحی و ساخت میز برش شیشه را با یه روزترین تکنولوژی روز دنیا اغاز و به خط تولید خود اضافه کرد .

در این خط تولید عملیات های لودینگ شیشه، ترانسفر شیشه، برش شیشه، بریکینگ شیشه، ترانسفر به دیاموند و ترانسفر به دیاموند و دو عملیات دیاموند بصورت همزمان و در نهایت ترانسفر خروج از دستگاه و ورود به خط شستشو بصورت تمام اتوماتیک انجام میگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر