خدمات و سرویس تراش پيشرفته شيشه CNC در شهر جدید اندیشه

Advanced CNC glass lathe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


در این خط تولید عملیات های لودینگ شیشه، ترانسفر شیشه، برش شیشه، بریکینگ شیشه، ترانسفر به دیاموند و ترانسفر به دیاموند و دو عملیات دیاموند بصورت همزمان و در نهایت ترانسفر خروج از دستگاه و ورود به خط شستشو بصورت تمام اتوماتیک انجام میگیرد.

دستگاه CNC برش شیشه در دو نمونه دارای بارگیر و بدون بارگیر اتوماتیک تولید میگردد.از جمله امکانات این دستگاه میتوان به سیستم بالشت هوا جهت تنظیم راحت شیشه روی میز و سنسور پیدا کردن لبه شیشه نام برد.همچنینی ماشین دارای سیستم ضربه زنی یا اصطلاحا سیستم “بشکن شیشه”میباشد.نکته مهم درباره این دستگاه داشتن محور چهارم زاویه ای برای الماس میباشد که این امکان دستگاه را برای انجام برشهای منحنی نیز مناسب میسازد.همچنین سیستم روان کننده الماس برای برش در نظر گرفته شده است..

سی ان سی روی شیشه می‌تواند به اهداف مختلفی اختصاص یابد که برخی از آنها مهم و کاربردی و برخی نیز تنها جنبه تزیینی دارند. به عنوان مثال، لیوان‌های شیشه‌ای، برخی وسایل تزیینی و تابلوهای تزیینی مواردی هستند که می‌توان از دستگاه CNC حکاکی شیشه برای ساخت آنها است.فاده کرد. معمولاً این دستگاه‌ها اندازه بزرگی ندارند و قیمت آنها نیز چندان بالا نیست. با توجه به اینکه تجهیزات است.فاده شده در این دستگاهها بسیار پیشرفته نیست، کار کردن با آنها آسان است.. شیشه به دلیل ساختار ترد و شکننده خود به سختی برش داده می‌شود و اگر فشار نامناسبی به آن وارد شود به ذرات با تعداد بالا خرد می‌شود. اگرچه شیوه‌های مختلفی مانند است.فاده از الماس برای برش شیشه است.فاده می‌شود  و دستگاه سی ان سی بهترین گزینه برای برش شیشه است. که آسیبی به شیشه وارد نمیکند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر