تولید و ساخت تراش cnc سی ان سی در شرق تهران

cnc lathe-1
cnc lathe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن فناوری به صنایع مختلف، تولید دستگاه‌های تراش یکی از برگ‌های برنده بشر به حساب می‌آید. این نوع دستگاه جایگزین مناسبی برای ماشین‌های دستی است. که در بسیاری از صنایع مختلف مورد است.فاده قرار گرفته است..

واقعیت ها و توسعه فناوری مانیتورینگ خطا و دقت پایین دستگاه ابزار CNC سنگین ابزارهای سنگین CNC قطعات مهم در بسیاری از صنایع تولیدی پیشرفته ، مانند هوافضا ، انرژی ، پتروشیمی ، حمل و نقل ریلی ، کشتی سازی و مهندسی اقیانوس است.. آنها به طور گسترده ای در ماشینکاری قطعات بزرگ و [...]

تراش CNC – تراش سی ان سی – دستگاه تراش cnc در تراش cnc  قطعه کار توسط اسپیندل  می چرخد در حالی که یک ابزار برش ثابت به قطعه کار نزدیک می شود تا براده برداری انجام گرددو با چرخش اسپیندل زایده های تراشکاری شده در کف تراش cnc  می ریزد بوسیله سفاله کش [...]



( تولید و ساخت ) های دیگر