فروش تراش cnc سی ان سی در شرق تهران

cnc lathe-1
cnc lathe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.


مهم‌ترین ویژگی این دستگاه که موجب شده طرفداران بی‌شماری داشته باشد دقت و سرعت بالای انجام کار است. که در نهایت موجب افزایش تولید و کسب درآمد بیشتر می‌شود. دستگاه تراش سی ان سی CNC در صنایع گوناگون با هدف انجام کارهایی مانند تراشکاری، حکاکی، برش‌کاری و سوراخ‌کاری بر روی اجسامی با جنس فلز، سنگ، چوب، شیشه، پلاستیک و &#; به کار گرفته می‌شود. علاوه بر این از این دستگاه در صنایعی مانند خودروسازی، الکترونیک، هوافضا، ساخت اسلحه، ورزش و &#; نیز است.فاده می‌شود. تولید محصولات سه بعدی و زینتی با طرح‌های پیچیده توسط این دستگاه قابل انجام است..

شرکت صنعت پایار در زمینه تامین تخصصی ماشین آلات CNC , ماشین آلات صنعتی , ماشین آلات برش, دستگاه فرز CNC , ماشین فرز Tapping سی ان سی CNC , ماشین فرز سنگین , ماشین فرز کوچک , تارت ابزار گیر , قیمت دستگاه تراش CNC , ماشین تراش است.اندارد , ماشین تراش سنگین , ماشین خمکن لوله, فروش ماشین تراش کوچک و سایر دستگاه های صنعتی فعالیت دارد.

همان‌طور که گفته شد، وظایف مختلف دستگاه تراش CNC به صورت کنترل عددی کامپیوتری اجرا می‌شوند. در واقع این دستگاه ترکیبی از اعداد و کدها را اجرا می‌کند و وظیفه ایجاد ارتباط بین آن‌ها را دارد. برای انجام این وظیفه از کامپیوترها و ربات‌ها در این دستگاه است.فاده می‌شود تا فرایندی مانند تراشکاری یا حکاکی انجام گیرد. کنترل عددی کامپیوتری یا Computer Numerical Control به صورت مخفف همان CNC است. که همراه با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن در عرصه صنایع مختلف توانسته است. تحول نوینی را ایجاد نماید. علاوه بر این روند خودکار شدن فرایندهای تولید و ساخت را برای کارفرما فراهم نموده است..



( فروش ) های دیگر