فروش تراش cnc سی ان سی در شهر جدید اندیشه

cnc lathe-1
cnc lathe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


واقعیت ها و توسعه فناوری مانیتورینگ خطا و دقت پایین دستگاه ابزار CNC سنگین ابزارهای سنگین CNC قطعات مهم در بسیاری از صنایع تولیدی پیشرفته ، مانند هوافضا ، انرژی ، پتروشیمی ، حمل و نقل ریلی ، کشتی سازی و مهندسی اقیانوس است.. آنها به طور گسترده ای در ماشینکاری قطعات بزرگ و [...]

از آن جا که تامین رضایت و بر قراری روابط سازنده با مشتری، هدف اصلی و تغییرناپذیر در برنامه  ریزی و سیاست های کلان این شرکت می باشد، سرمایه گذاری قابل توجه که در اختیار متخصصین مجرب و دانش محور  قرار گرفته است. و پشتیبانی فنی کمپانی های همکار ما را در این مهم بازی می کند.

با توجه به نیازهای متنوع  صنعتگران و قطعه کارها   ، انتخاب یک فرز سی ان سی – فرز cnc مناسب به اطلاعات ،تجربه و تخصص خاص دارد. فرز سی ان سی – فرز cnc محوره ساده گرفته تا پیکربندی چند محوره و چند اسپیندل ، دامنه انتخاب واقعاً گسترده است.. که با توجه [...]



( فروش ) های دیگر