خدمات و سرویس تراش cnc سی ان سی در شهر ری

cnc lathe-1
cnc lathe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


از آن جا که تامین رضایت و بر قراری روابط سازنده با مشتری، هدف اصلی و تغییرناپذیر در برنامه  ریزی و سیاست های کلان این شرکت می باشد، سرمایه گذاری قابل توجه که در اختیار متخصصین مجرب و دانش محور  قرار گرفته است. و پشتیبانی فنی کمپانی های همکار ما را در این مهم بازی می کند.

همان‌طور که گفته شد، وظایف مختلف دستگاه تراش CNC به صورت کنترل عددی کامپیوتری اجرا می‌شوند. در واقع این دستگاه ترکیبی از اعداد و کدها را اجرا می‌کند و وظیفه ایجاد ارتباط بین آن‌ها را دارد. برای انجام این وظیفه از کامپیوترها و ربات‌ها در این دستگاه است.فاده می‌شود تا فرایندی مانند تراشکاری یا حکاکی انجام گیرد. کنترل عددی کامپیوتری یا Computer Numerical Control به صورت مخفف همان CNC است. که همراه با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن در عرصه صنایع مختلف توانسته است. تحول نوینی را ایجاد نماید. علاوه بر این روند خودکار شدن فرایندهای تولید و ساخت را برای کارفرما فراهم نموده است..

اسپیندل که در قسمت سرپوش یا کله گی قرار دارد؛ وظیفه نگه‌داری قطعه کار را بر عهده دارد. این قسمت از طریق یک لوله به قسمت چاک یا سه نظام دستگاه متصل است.. وظیفه این قطعه، چرخاندن محصول نهایی در صورت نیاز برای ایجاد فرم موردنظر روی آن است.. علاوه بر این می‌توان از طریق یک فرمول ساده میزان سرعت چرخش آم را نیز مشخص کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر