تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در شرق تهران

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.


فروشگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی لنگرودی در سال در تاسیس شد و سایت فروش اینترنتی آن در آذر ماه رسما با نام گلهاطب شروع به کار کرد که در آن صرفا مواد شیمیایی و کالاهای آزمایشگاهی و آموزشی امکان فروش آنلاین را دارا می‌باشد. این سایت با داشتن بیش از هزار قلم مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، به مرجعی ایده‌آل برای دوست‌داران علم شیمی و مواد بدل شده است. که خریداران می‌توانند با مشاهده دقیق و بررسی ویژگی محصولات، اقدام به سفارش کالا نموده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کارخانه دریافت کنند. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، از پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند گردند.

به‌عنوان‌مثال، آرسنوپیریت ، ناخالصی رایج در سنگ معدن‌های حاوی طلا و مس، با گرم شدن هوا، آرسنیک تری اکسید را آزاد می‌کند. فرآوری چنین مواد معدنی منجر به موارد زیادی از مسمومیت‌ها شده است.. فقط در چین سنگ معدن آرسنیک به‌طور عمدی است.خراج می‌شود. در آزمایشگاه آرسنیک (III) اکسید با هیدرولیز آرسنیک تری کلرید تهیه می‌شود.

از آرسنوس اسید به‌عنوان عامل رنگزدایی، نگه‌دارنده چوب و جز معرف شناور کف است.فاده شده است.. تری اکسید آرسنیک، که بانام تجاری Trisenox یک ترکیب معدنی و دارویی است.. عوارض جانبی شایع در ارتباط با آرسنیک تری اکسید، شامل است.فراغ  اسهال، تورم ، تنگی نفس و سردرد است..  عوارض جانبی شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی نیز باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر