فروش تری اکسید آرسنیک در شهر ری

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


از تری اکسید آرسنیک، برای درمان نوعی سرطان که به لوسمی پرومیلوسیتیک حاد (APL) معروف است. است.فاده می شود. این دارو ممکن است. در مواردی که سایر عوامل جوابگو نیستند، مانند اسید رتینوئیک تمام ترانس (ATRA) یا به عنوان بخشی از درمان اولیه موارد تازه تشخیص داده شده، به کار رود.

مقدار گرم از آرسنیک تری اکسید را در مخلوط میلی لیتر از محلول سدیم هیدروکسید و میلی لیتر آب حل می‌کنیم. سپس دو قطره سرب است.ات به مخلوط ساخته شده می‌افزاییم. در صورت خالص بودن محصول، هیچگونه تغییر رنگی نباید در محلول مشاهده گردد.

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..



( فروش ) های دیگر