فروش تزئینات دیواروکف در شهر جدید اندیشه

Wall and floor decorations-1
Wall and floor decorations-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


 در سالهای اخیر تولید کاشی و سرامیک تزیینی از مسیر کاشی و سرامیک عادی جدا شده است. و خط تولید جداگانه ای دارند به همین دلیل کارخانجات کاشی تزیینی صرفا به تولید کاشی‌های تک گل و طرح برجسته می‌پردازند. این نوع کاشی‌ها از نوع کاشی سه پخت هستند که در پخت سوم با دمای پایین تری طرح و نقش بر روی آنها تثبیت می‌شود. کاشی‌های برجسته و تک گل به عنوان کاشی‌های تزیینی بیشتر از نوع طرح‌های حاشیه ای و تزیینی هستند که در فضاهای بین کابینی در آشپزخانه‌ها یا نوارهای تزیینی در دیوار نشیمن، پذیرایی یا راهرو‌ها مورد است.فاده قرا رمی گیرد.

اگر ایده صرف زمان بیشتر برای هنرهای خانگی برایتان جذاب است.، دکوراسیون موزاییکی گزینه مناسبی برای اتاق غذاخوری، آشپزخانه یا اتاق خواب خواهد بود در حالیکه حمام با مربع های کوچک موزاییک تزئین می شوند و احساس حمام های دوران رم باستان تداعی خواهد شد. البته لازم به ذکر است. که فقط دیوارها شایسته تزئین شدن نیستند. بر روی سفال و کاشی هم می توان جزئیات هنری اضافه کرد یا تیرچه ها، تاقچه، پنجره و درگاه در یا هر عنصر دیگری که خانه تان را متمایز می کند. در نهایت محلی که انتخاب می کنید باید احساس موردنظر را برانگیزد.

این نوع کاشی کاری می‌تواند سرویس و حمام های قدیمی شما را با است.فاده از مصالح مناسب مانند کاشی-سرامیک بافت دار تبدیل به یک سبک مدرن و جدید کند به همین روی پیشنهاد شرکت کاشی سازی خلیج به کسانی که قصد بازسازی و احیا سرویس های خانه های خود را دارند، این نوع کاشی کاری ها می باشد که  زیبایی فضای مورد نظر شما را دوچندان می کند. همچنین فن آوری  های جدید روز دنیا این امکان را به وجود آورده است. که بتوانید طرح ها متنوعی را برروی این کاشی و  سرامیک شبیه سازی کنید.



( فروش ) های دیگر