فروش تزئینات دیواروکف در شهر ری

Wall and floor decorations-1
Wall and floor decorations-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


با پیشرفت روش های ساخت، امروزه ساخت و مصرف پرسلان های ابعاد بزرگ در طرح ها و نقش های گوناگون به خصوص طرح سنگ های رنگی رو به افزایش یافته است.. بطوریکه حتی در سرویس های بهداشتی نیز از این پرسلان های ابعاد بزرگ است.فاده می شود که سطحی یکدست با کمترین طول بند را به نمایش می گذارد. همچنین از این نوع پرسلان ها در نمای دیوارهای لابی  ساختمان ها و آبنما و حتی در نمای ساختمان نیز به کار برده می شود که جلوه ویژه به محیط می بخشد. 

از المان های تزیینی بسیار مهم در طراحی ویلا لاکچری تابلوهای نقاشی هستند. گاهی اوقات این تابلوها بسیار فاخر و گران قیمت هستند و گاهی نیز نمونه های بدل صرفا برای تزیین دیوارها است.فاده می شوند. تابلوهای نقاشی را باید جزو انواع تزیینات داخلی ساختمان شیک محسوب کرد که به سادگی زیبایی فضای شما را دو چندان می سازد.

سرامیک کف طرح فرش با نقش های زیبای خود توانسته مشتری های زیادی را در داخل و خارج کشور پیدا کند. سرامیک های طرح فرش از ثبات رنگ و لعاب خوبی برخوردار بوده و می تواند یکی از مناسب ترین کفپوش ها برای تزیین و طراحی کف هال و پذیرایی باشد. این محصول به دلیل کیفیت بالای خود، طرفداران پر و پا قرص خود را پیدا کرده است..



( فروش ) های دیگر