مشاوره و اجرا تزئینات سقف در شرق تهران

Ceiling decorations-1
Ceiling decorations-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


حتی اضافه کردن فقط چند تا شاخه گیاه زنده و طبیعی، برای تزئین یک اتاق می‌تونه باعث القای احساس روشنایی و شادابی در فضا بشه. چه برسه به ده‌ها یا صدها شاخه! به عبارت دیگه، ساختن و آویزون کردن قاب‌هایی از برگ های سبز، القا کننده فضای سبز به معنای واقعی است.. همان اندازه با طراوت و چشم نواز. این موضوع به انرژی محیط و پاکی هوای داخلی هم بسیار می‌تونه کمک کنه.

پیش تر از کاغذ دیواری های راه راه برای بلند نشان دادن دیوارها بسیار است.فاده میشد. همین طور امروز در انواع مدلهای تزیین سقف با نصب سریع از مدل راه راه است.فاده می شود تا سقف و کل فضای خانه بزرگ تر به نظر بیاید. این روش برای خانه های متراژ پایین بسیار مناسب است..

سقف کشسان لاکر از مدرن ترین متریال های به کار رفته در ساختمان ها و سقف تزئینی می باشد. سقف کاذب لاکر را می توان برای دکور کردن انواع واحد های اداری، تجاری و یا مسکونی است.فاده کرد. سقف های کشسان همانطور که از اسم آنها مشخص است. از یک پارچه پی وی سی تشکیل شده، که پس از گرما دیدن به صورت کششی در آمده و بدین صورت آن را بر روی سقف و یا دیوار ها نصب می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر