فروش تستر روغن ترمز در بومهن

Brake oil tester-1
Brake oil tester-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


با ورود رطوبت به روغن ترمز، کیفیت و کارایی روغن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این می تواند خطرناک باشد، بنابراین لازم است. به طور دوره ای وضعیت روغن ترمز بررسی شود. این دستگاه دارای چراغ LED است. که وضعیت میزان آب موجود در روغن را نشان می دهد.

تنوع بالا درابزار آلات تعمیرگاهی از قبیل انواع ابزار مکانیکی، ابزار آلات جلوبندی، ابزار آلات تعویض روغنی، انواع ابزار مخصوص، ابزار تنظیم تایمینگ، آچار آلات، انواع بکس و جعبه بکس، بکس های بادی، جک‌های سوسماری، روغنی و &#; در راستای انتخاب کار آمد و تخصصی مشتریان فراهم آمده است. و تیم مشاوره و فروش این شرکت جهت انتخاب اصلح به طور تمام وقت در خدمت تعمیر کاران محترم می‌باشد..

شما باید برای تست غلظت مایع ترمز؛ تستر مایع ترمز را در داخل محفظه وارد کنید و چند ثانیه در آن نگه دارید. این دستگاه ها به راحتی و به طور اتوماتیک، غلظت را تست می کند و به شما نمایش می دهد. روی دستگاه تست تر روغن ترمز پنج چراغ به سه رنگ مختلف وجود دارد. یک چراغ سبز، دو چراغ زرد و دو چراغ قرمز؛ که از % تا <% هستند. بعد از تمام شدن تست، تا شماره خاصی روشن می شود.



( فروش ) های دیگر