خدمات و سرویس تشخیص رنگ در بومهن

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


ربات چیست؟ ربات یک ماشین هوشمند است. که قادر است. در شرایط خاصی که در آن قرار می گیرد، کار تعریف شده ای را انجام دهد و همچنین قابلیت تصمیم گیری در شرایط مختلف را نیز ممکن است. داشته باشد. با این تعریف می توان گفت ربات ها برای کارهای مختلفی می توانند تعریف و ساخته شوند.مانند کارهایی که انجام آن برای انسان غیرممکن یا دشوار باشد. برای مثال در قسمت مونتاژ یک کارخانه اتومبیل سازی، قسمتی ...

اگر خودرویی سیستم جلوبندی سالمی نداشته باشد در رانندگی اختلال ایجاد می شود و مواردی چون ساییدگی و فرسودگی لاستیک های خودرو ناشی از مشکل و ایراد در جلوبندی خودرو است. و به همین دلیل بسیار مهم است. که کارآموزان سلامت جلوبندی را بطور کامل آموزش ببینند، تا بتوانند بررسی نمایند.

فصل اول مقدمه: --اصول کلی رادار و عملکرد آن رادار یک سیستم الکترومغناطیسی است. که برای تشخیص و تعیین موقعیت هدفها به کار می رود. این دستگاه بر اساس یک شکل موج خاص به طرف هدف برای مثال یک موج سینوسی با مدولاسیون پالسی(Pulse- Modulated) و تجزیه وتحلیل بازتاب (Echo) آن عمل می کند. رادار به منظور توسعه توانایی حسی‏های چندگانه انسانی برای مشاهده محیط اطراف مخصوصاً حس بصری به کار ...



( خدمات و سرویس ) های دیگر