مشاوره و اجرا تشخیص رنگ در شهر ری

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


آموزشگاه آزمون خودرو تسهیلات ویژه ای را جهت خرید دستگاه تست رنگ دیجیتال EC و دستگاه دیاگ برای کارآموزان فراهم نموده است. و کارآموزان گرامی می توانند با تسهیلات اقساطی یکساله دستگاه دیاگ خود را خریداری نمایند و از تخفیف ویژه جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC برخوردار شده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردند.

در این مطلب عنوان کردیم که سنسورهای تشخیص رنگ دارای ویژگی‌‌های مختلف هستند و می‌توانند عملکردهای متفاوتی را از خود به نمایش بگذارند. سنسورهای هوشمند از این قابلیت برخوردار هستند تا بهترین امکانات را برای عملکرد برتر به کار بگیرند. در واقع همین امکانات زمینه‌ساز تفاوت در قیمت نهایی خواهند شد.

بله . تمامی مباحث مربوط به کارشناسی رنگ و بدنه شامل تشخیص رنگ شدگی ها با چشم و دستگاه دیجیتال،صافکاری ها،لیسه گیری ها ، تصادفات و بسیاری موارد دیگر به صورت کاربردی آموزش داده خواهد شد و در بحث فنی خطاهای دستگاه دیاگ تحلیل شده و مواردی چون تشخیص عملکرد صحیح گیربکس و موتور آموزش داده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر