مشاوره و اجرا تصفیه آب صنعتی در شهر ری

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


تصفیه نهایی آب و حذف یون‌ها با روش اسمز معکوس انجام می شود. اساس روش اسمز معکوس ایجاد فشار بالاتر از فشار اسمزی توسط پمپ ها و حرکت معکوس آب از درون فیلترهای نیمه‌تراوای اسمز معکوس از فشار اسمزی بالاتر به فشار اسمزی پایین‌تر می باشد. انتخاب فیلترهای با طراحی و چیدمان مناسب سبب افزایش بازده دستگاه آب شیرین کن، افزایش بازیابی آب، کاهش پساب می شود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی از مونتاژ شدن قطعات مختلف، سپس قرار گرفتن روی شاسی تشکیل می شود. لذا بهتر است. در انتخاب قطعات اصلی مثل پمپ ورودی، پمپ فشار قوی، مخازن پیش تصفیه، پرشر وسل، تابلو برق، ابزار دقیق و غیره بسیار با دقت عمل کرد. گروه صنعتی آب سازه با بکارگیری بهترین قطعات ساخت کشورهای آمریکا و اروپای غربی هزینه تعمیرات نگهداری دستگاه را کاهش و عمر مفید دستگاه را تضمین می نماید.

سلام . جناب محتشم نقشه رو ما به کسی نمیدیم چون جزء اسرار شرکت هستش نقشه آب شیرین کن های صنعتی . اما لیست قیمت بروز دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی رو براتون ایمیل میکنیم . با شماره شرکت ناب زیست در واتس اپ میتونید ارتباط داشته باشید و اگر سوالی هست تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر