فروش تصفیه فاضلاب در شرق تهران

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


روش‌های مطمئن و تایید شده‌ای برای تصفیه فاضلاب‌های صنعتی وجود دارد که جواب خود را در کارخانه‌ها پس داده‌اند. البته، این در صورتی است. که مسئولان کارخانه‌ها و صنایع به کارگیری این روش‌ها را در نظر داشته باشند و دغدغه آن‌ها حفظ محیط زیست پیرامون باشد. چند مورد از مهم‌ترین روش‌های تصفیه فاضلاب صنعتی در صنایع مختلف به صورت زیر است..

به طور کلی می‌توان گفت که ابعاد و نوع طراحی بدنه و تجهیزات پکیج‌های تصفیه فاضلاب، بیش از هر عاملی، به دو پارامتر اصلی «مقدار فاضلاب تولیدی» (بسته به نوع کاربری فضا و یا کارگاه صنعتی) و «نوع فاضلاب (صنعتی، بهداشتی و انسانی) و مواد شیمیایی حاضر در آن» وابسته است..

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این روش، است.فاده از تجهیزات هوادهی متعدد به منظور تزریق هوا به درون لجن و فراهم شدن شرایط بهتر برای رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های هوازی می باشد. در این روش بخش زیادی از لجن ته نشین شده وارد حوضچه مخصوص شده و هوادهی با شدت بالاتر در آن صورت میگیرد.



( فروش ) های دیگر