آلاچیق در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Gazebo-1
Gazebo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


سیستم آلاچیق گردان از انواع متریال شامل چندین صفحه و لایه تشکیل شده است. که به وسیله سیستم الکترونیکی برای حرکت آماده کار می گردد. سازه آلاچیق به درخواست مشتری می تواند از جنس فلز، چوب یا شیشه باشد و همچنین سرعت چرخش صفحه قابل تنظیم است. که عموماً از یک دور در دقیقه شروع و تا یک دور در دقیقه متداول می باشد.

آلاچیق به فضایی مسقف و سایه بان مانند، گفته می شود که دارای سقفی است. که بر روی ستون ها یا دیوارک هایی از پیش تعیین شده بارگذاری می شود و جهت جلوگیری از نور شدید خورشید، باد، باران و برف، و برای است.فاده در امور تفریحی و غیره قابل است.فاده می باشد.

زیبایی محیط زندگی همواره مورد است.قبال بوده است. و این زیبایی با تجهیزات و است.راکچر های لوکس، دو چندان خواهد شد. نمونه ای از این است.راکچر ها آلاچیق ها می باشند که مورد است.فاده در تمامی فصول در فضای باز هستند. آلاچیق گردان به عنوان یک کالای نوظهور در این عرصه با تنوع در کاربری، ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید در زمان مشخص شده با دوران صفحه آلاچیق گردان از نمای درجه مناظر است.فاده نمایید. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده آلاچیق گردان در مدل های زیر می باشد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران