اجرای نورپردازی‌ها در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Implementation of lighting-1
Implementation of lighting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


این المان که نورپردازی نقطه ای نیز نامیده می شود تنها نقطه ای از فضا را روشن می کند. نورپردازی تأکیدی مستقیم و بسیار قوی است. و زیبایی آن بیشتر از کارایی اش مطرح است.. این نوع نورپردازی در حقیقت به ما می گوید به چه چیزی نگاه کنیم یا دید را به سمت عنصری خاص مثل آثار هنری، گیاهان و یا وسایلی گران بها جهت می دهد و تأثیر آن را برای بیننده بیشتر می کند

در این روش لامپها باید اندکی قوی تر باشد تا ارتفاع بیشتری را روشن کنند، این لامپها معمولا واتی بوده و به همین خاطر مصرف نسبتا بالایی دارند. همانطور که در شکل زیر مشخص است. بهترین مکان برای نصب این لامپها فاصله بین پنجره ها است.. برای طبقه های بالایی می توانید از

 استفاده از این چراغ ها برای برجسته کردن محیط است. که با دفن این نوع نورافکن در سطح زمین نمای مورد نظر انجام می شود. چراغ های دفنی طول عمر بالایی داشته و با توجه به موقعیت قرارگیری آن ها، در برابر نفوذ آب ، خش و خمیدگی مقاوم هستند. همچنین اجرا، تعمیر و نگهداری آن ها ارزان است.. بنابراین است.فاده از آن ها برای نورپردازی نما رایج است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری