اجرای نورپردازی‌ها در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Implementation of lighting-1
Implementation of lighting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


عموماً دیوارها یکی از در دسترس ترین و در برخی مواقع کم کاربردترین قسمت ها در هر فضایی می باشند. برخلاف تصور عموم نورپردازی این قسمت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند در زیبایی کلی فضای اتاق نقش داشته باشد. برای مثال درصورتی که از جزئیاتی هم چون گچ بری، آرک، شلف و دیگر جزئیات تزئینی در آن به کاررفته است.، انتخاب وسیله نورپردازی مناسب و نصب آن در محل صحیح از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد

آشپزخانه ازجمله اصلی ترین قسمت های هر خانه ای  است و باید پرنور باشد. لازم است. در این فضا حتماً از یک منبع نور سقفی استفاده کنید چراکه این محیط ازجمله مکان هایی با بیشترین حجم است.فاده و رفت وآمد می باشد درواقع برای نورپردازی مناسب در فضای آشپزخانه باید به قسمت هایی که بیشتر است.فاده می شوند (مانند کانتر آشپزخانه، کابینت ها، کشو ها و سینک ظرف شویی) بیشتر توجه کرد. همچنین از منظر طراحی می توان برای داشتن فضایی گرم و صمیمی در آشپزخانه می توانید روی اپن لامپ های آویز با نور گرم نصب کنید.

اگر هم به چیزی قوی‌تر از یک رینگ لایت هم نیاز دارید، می‌توانید از سه عدد نور با سافت باکس است.فاده کنید. می‌توانید یکی از آن‌ها را بالای سوژه و دو نور دیگر را هم در دو طرف آن قرار دهید. من معمولا برای این نوع نورپردازی در عکاسی صنعتی از دو عدد سافت باکس مربعی برای طرفین و یک اکتاباکس برای بالای سوژه است.فاده می‌کنم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه