اسکلت فلزی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Steel structure-1
Steel structure-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


کیفیت شکل‌پذیری به ویژگی پایداری سازه‌های فولادی در صورت قرار گرفتن در معرض نیرویی عظیم اشاره دارد. فولاد به طور کلی مانند مواد نسبتا شکننده، مانند بتن، ترک نمی‌خورد. این خاصیت فولاد به ساختمان‌های فولادی اجازه می‌دهد تا در صورت وجود خطر شکستگی، بدون فروریختن تغییر شکل دهند. بنابراین این موضوع به ساکنان هشدار می‌دهد که قبل از آن کار تخلیه را شروع کنند. خرابی سازه‌های فولادی یک شبه اتفاق نمی‌افتد و یک سازه فولادی به ندرت ممکن است. فرو بریزد. به همین دلیل است. که ساختمان‌های با اسکلت فلزی، کمتر تحت تاثیر زلزله قرار می‌گیرند. به طور خلاصه، یک سازه فولادی به شما زمان می‌دهد تا در صورت خطر سقوط ناگهانی، از آن خارج شوید.

سازه‌های فولادی را می‌توان با توجه به نیاز مالک تغییر داد و یا تنظیم دوباره کرد. به عنوان مثال، دیوار ساخته شده از فولاد را می‌توان به راحتی تغییر یا تغییر موقعیت داد تا فضا را گسترده‌تر کند یا یک چیدمان داخلی جدید ایجاد کند. این قابلیت انطباق با تغییرات، امکان انبساط آسان‌تر را فراهم می‌کند و در عین حال به افزایش طول عمر سازه کمک می‌کند.

سازه فولادی سنگین دارای چندین ویژگی است.. مصرف فولاد در آن، بیشتر یا مساوی کیلوگرم بر متر مربع است.. به علاوه ضخامت ورق فولادی جزء اصلی، بیشتر یا مساوی میلی متر است.. ظرفیت بالابری جرثقیل نیز در این گونه از سازه فلزی صنعتی، بیشتر یا مساوی تن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس