ترانشه زنی در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Trenching-1
Trenching-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


متراکم سازی خاکریز اولیه اصلی باید در شرایط بهینه یا شرایطی نزدیک به شرایط بهینه ماده از نظر محتوای رطوبتی انجام شود. خاکریز را باید بصورت لایه لایه یا پشته‌ای به گونه‌ای که در دو طرف لوله به میزان برابر بالا بیاید، جایگذاری کرد، در غیر این صورت ممکن است. لوله پلی اتیلن از مسیر خارج شود.

بهترین راه برای متراکم سازی مواد پشت بند است.فاده از کوبنده‌های دستی یا فشرده سازهای مناسب ماشینی است.، ضمن اینکه در مورد دوم باید دقت لازم جهت عدم انحراف لوله از مسیر و شیب خود، به کار بسته شود. از کوبنده‌های دستی در لوله‌های اینچی و بزرگ‌تر، برای ایجاد زیر پشت بند است.فاده می‌شود؛ سپس روی آن‌ها و در مسیر لوله از متراکم سازهای ماشینی است.فاده می‌شود.

متراکم سازی مکانیکی مواد کلاس II با است.فاده از اندکی مرطوب سازی، بهبود می‌یابد. در هنگام انجام چنین اقدامی (مرطوب سازی) باید توجه شود که مواد از آب اشباع نشده و یا ترانشه مملو از آب نشود، بویژه وقتی که مواد اصلی ترانشه به راحتی خشک نمی‌شوند. پر از آب شدن ترانشه ممکن است. موجب شناور شدن لوله شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران