ترانشه زنی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Trenching-1
Trenching-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


گاهی از متراکم سازی با اشباع آب که به آن غرق آب[] یا آب زنی[] هم گویند، برای فشرده سازی مواد کلاس II است.فاده می‌شود. این روش از متراکم سازی به ندرت به درصد است.اندارد تراکم چگالی بیش از ۵ درصد منجر می‌شود و بنابراین مقدار E΄ بالاتر از psi را به دست نمی‌دهد.

پله هایی که بین ترانشه ایجاد میشود برم نامیده میشود و هنگامی که قسمت ارتفاع در دیواره ترانشه به بیش از هشت متر برسد و برای محافظت از پایداری شیروانی ترانشه اجرا میشود برای بهتر متوجه شدن تفاوت برم و ترانشه بهتر است. که به این صورت بگوییم که به دیوارهای قائم ترانشه و به دیوارهای افقی برم گفته میشودو اگاهی این موضوع تفاوت برم و ترانشه را برما مشخص میکند.

در انجام این روش نکات بسیار مهمی نظیر نوع خاک ،میزان نیروی وارده جک ها ، تاسیسات زیر زمینی مورد نیاز، نحوه حمل و دفع خاک و تامین انرژی همچنین تعیین مسیر و موقعیت تقریبی شفت ها و مطالعات مکانیک خاک و&#; توسط مهندس مشاور در نظر گرفته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری