دیوار چینی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Chinese wall-1
Chinese wall-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


لازم به ذکر است. با توجه به گسترده بودن، ضوابط مربوط به ابعاد هر فضا در ساختمان، در این مقاله تنها به معرفی بخشی از ضوابط مربوط به تأمین عرض و طول فضاها که ارتباط بیشتری با عملیات تیغه‌چینی دارند، اکتفا شده و از ارائه توضیحات بیشتر صرف‌نظر شده است.. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مباحث سوم و چهارم مقررات ملی ساختمان در این خصوص اطلاعات لازم را کسب نمایند.

یکی از موضوعات مهم در هنگام اجرای سازه توجه به اصول و نکات دیوار چینی ساختمان است. که گاها برخی از مهندسین آن را نادیده می گیرند. اما عدم توجه به موضوع دیوار چینی و تیغه چینی علاوه بر اینکه مراحل اخذ پایان کار را دچار مشکل می سازد، می تواند خسارت های هنگفتی را به وجود بیاورد برای مثال در زلزله کرمانشاه حجم عظیمی از خرابی‌های به وجود آمده، ناشی از عدم توجه به همین موضوع بوده است..

از آجر توخالی عموماً برای اجرای طاق ضربی است.فاده می شود چرا که وزن آنها نسبت به آجر توپر کمتر می باشد . اما بعضاً از این آجرها برای دیوارهای دو طرف نما نیز است.فاده می شود .این دیوارها عموماً در سوله ها اجرا می شوند و پس از اجرا نیازی به نما نداشته و تنها بند کشی می شوند . 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری