ساخت سوله در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Building a shed-1
Building a shed-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


طبق گزارش اخیر Colliers، انتظار می‌رود بخش صنعتی بهتر از هر بخش اقتصادی دیگری از اثرات همه‌گیری کرونا عبور کند. کووید- نه تنها نحوه خرید کالاها، بلکه الگوهای خرید آن ها را نیز به شدت تغییر داد. در واقع، گزارش شده است. که این بیماری رشد صنعت تجارت الکترونیک را بین تا سال سرعت بخشیده است.. این برای سوله صنعتی چه معنایی دارد؟ انبارها تقاضای زیادی دارند؛ زیرا شرکت های تجارت الکترونیک اکنون به فضای بیشتری برای ادامه کار نیازمندند. طبق گزارش ها میلیون فوت مربع از این پروژه ها در حال ساخت است..

ابعاد و محدوده‌های مشخصی به منظور ساخت است.اندارد سوله تعیین می‌شود. معمولا اسکلت و میزان آهنی که به منظور ساخت سوله مورد است.فاده قرار می‌گیرد در حدود الی  کیلوگرم بر متر مربع است. سازه سوله شامل تعدادی ستون است. که بهترین و است.اندارد‌ترین فاصله آن‌ها حدود الی متر است..

علاوه بر این، سازه‌های ارزان‌تر همیشه پر طرفدار‌تر هستند لذا اگر هزینه اولیه تولید کاهش پیدا کند، می‌توان جنس ارزان‌تر اما با کیفیت‌تری را به مشتری ارائه کرد. به همین دلیل هم مشتریان بیشتر شده و با اعتماد بالاتری خرید می‌کنند. سوله فوق سبک صنعتی به ما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های خود را تا ۵ درصد کاهش داده و سود بیشتری کسب کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه