شمع کوبی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


یکی از روش­های تسلیح خاک، شمع ­کوبی با است.فاده از تجهیزات مختلف به صورت قائم، افقی یا مایل است.. جنس این شمع­ها می­تواند از چوب، فلز و بتن باشد. زمانی که مقاومت کافی در لایه های سطحی خاک نباشد، از شمع­ کوبی است.فاده می­شود تا از سطوح مستحکم در اعماق خاک اطمینان حاصل شود. ضرورت­های شمع ­کوبی ساختمان عبارتند از:

درحال حاضر، شرکت­های متعدد با سوابق زیاد در زمینه طراحی، نظارت، اجرا و تست شمع­ کوبی در صنعت ساختمان در کشور فعالیت می­کنند و به دلیل کاربردهای گسترده شمع ­کوبی، علاوه بر حوزه ساختمان ­های مسکونی و تجاری، از آن، در فضاهای مختلف و متمایز دیگر مانند ساحل­ها و&#; نیز است.فاده می­شود.

همچنین در روش شمع­ کوبی در گودبرداری، شمع­ها در اطراف زمینی که قرار است. گودبرداری شود، در فاصله­ های معین قرار می­گیرد. سپس نیروهای جانبی از طرف خاک به شمع­ها وارد می­شود که وظیفه آن، تحمل این نیرو به صورت تیرهای یک­سر گیردار است.. طول تقریبی گیرداری انتهای شمع­ها . است. و بعد از شمع­ کوبی، عملیات گود­برداری انجام می­شود. در برخی مواقع، مهاربندی شمع­ها در امتداد دیواره گودبرداری ضروری است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری