شمع کوبی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Piling-1
Piling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


بزرگترین مزیت شمع لوله‌های فولادی پشتیبانی چشمگیر از پایه‌های زیرزمینی است.. به ویژه هنگامی که سازه باید بار سنگینی را تحمل کند که در این شرایط عمیق و محکم بودن پی لازم است.. از این رو، داشتن پشتیبانی ساختاری مناسب برای پایه‌های عمیق بسیار مهم است..

شمع ها معمولا زمانی است.فاده می شوند که ظرفیت باربری خاک زیر سازه های سنگین، ناکافی است.. در واقع وظیفه آن ها انتقال بارهای وارده به زمین است.. ذکر این نکته ضروریست که شمع ها بایستی متناسب با شرایط خاک، بار و تنش های محوری، برشی و خمشی طراحی شوند.

یکی از مهمترین مسلح کننده ها ژئوسینتیک ها هستند که به ژئوتکستایل ها، ژئوگریدها، ژئونت ها، ژئوممبرین ها و ژئوکامپوزیت ها تقسیم می شوند. در این سیستم نیز برای تسلیح کننده ها است.فاده می شود. البته طراح با توجه به شرایط منطقه و هدف به کارگیری آن ها که می تواند علاوه بر تسلیح، زهکشی هم باشد، یکی از این پنج دسته را به عنوان المان تسلیح کننده است.فاده می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس