فونداسیون در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Foundation-1
Foundation-2



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


برای کفسازی کارخانه های نامبرده و موارد مشابه آنها که با تغییرات دمایی شدید مواجه هستند و یا بهداشتی بودن و آنتی باکتریال بودن برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار این ماده به کار رفته در کفسازی بهترین پیشنهاد به حساب می‌آید.

این نوع فونداسیون، زمانی است.فاده می شود که خاک زیر پایه فاقد ظرفیت تحمل کافی برای حمل بار ساختمان در اعماق خاک تا اقشار سخت باشد. کارکرد اصلی فونداسیون پایه ای، انتقال بارها به سطح پایین زمین با ترکیبی از شمع اصطکاک و شمع ستونی در قسمت انتهای شمع و یا پایه است..

این باعث می‌شود که فشار نامطلوب روی یک نقطه متمرکز نباشد. از طرفی هدف فونداسیون توسعه زیرساخت و مناسب‌سازی زیربنای ساختمان می‌باشد. بخصوص در نقاطی که امکان حرکت خاک و همین‌طور زلزله وجود داشته باشد اهمیت است.فاده از فونداسیون عمیق و مناسب بیش‌ازپیش خود را نشان می‌دهد. وزن اولیه سازه روی زمین حجم زیادی دارد و درصورتی‌که از فونداسیون به‌خوبی است.فاده نشود می‌تواند برای پروژه عمرانی ایجاد مشکل کند. لازم است. که در هنگام اجرای یک فونداسیون خوب چند مسئله رعایت شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران