مقاوم سازی ساختمان در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Retrofitting buildings-1
Retrofitting buildings-2



محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


ساختمان‌هایی با تعداد طبقه بالا به راهکارهای بهینه‌تری نیاز دارند. میراگرها در واقع تجهیزات ویژه‌ای برای جذب انرژی وارد شده به سازه هستند که اثرات مخرب زمین‌لرزه را به خود جذب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند سازه ساختمان آسیب ببیند.

بتن از مصالح کاربردی ساختمانی می‌باشد که با هزینه مناسبی ساخته شده، دارای دوام و است.حکام مناسبی بوده و شکل قالبی را که در آن ساخته می‌شود، به خود می‌گیرد. اغلب کف های بتنی در محل و در موقعیت نهایی خود اجرا و ساخته می‌شوند. کف های بتنی در طول فرآیند بهره‌برداری و ساخت دچار آسیب و تخریب می‌شوند که تعمیر و مرمت بتن را ایجاب می‌کند. برای ترمیم و تعمیر بتن در قسمت هایی از کف که دچار آسیب و ضعف شده است. ملات تعمیراتی بتن مورد است.فاده قرار میگیرد. ملات تعمیراتی بتن، ملاتی با مقاومتی برابر یا بیشتر از مقاومت بتن پایه و دارای خاصیت گیرش سریع و چسبندگی مناسب با سطح بتن است..

ساختمان با قاب خمشی فولادی به ساختمانی گفته می شود که از قاب با ستون ها و تیر های کاملا فولادی تشکیل شده است.. در این نوع از ساختمان نیروهای جانبی توسط قاب های خمشی که سختی لازم را از طریق اتصالات صلب بین ستون و تیر تامین می کند تحمل می گردد. این نوع از ساختمان ها دارای کاربری های متنوعی از جمله اداره ها، بیمارستان ها، آزمایشگا ها و ساختمان های دانشگاه ها و مراکز دولتی می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران