نورپردازی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

lighting-1
lighting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


با است.فاده از روش Bar Lightenning، رشته‌ای از نور بر روی هدف یا در امتداد لبه‌های آن برای تصویر‌سازی یکپارچه در ناحیه خواسته شده تابیده می‌شود. در این مدل می‌توان از منابع نوری مختلف در جهات متفاوت برای پوشش همه ناحیه مورد‌نظر است.فاده کرد. از این روش برای اضافه‌کردن کنتراست صفحه‌های مات مانند کاغذ یا مشخص‌کردن مشخصات صفحه‌ها است.فاده می‌شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است. زمان عکاسی صنعتی با آن روبرو شوید این است. که رنگ محصولات واقعی نباشد و عکس آن‌ها با چیزی که می‌بینید متفاوت باشد. رنگ‌های دقیق خیلی مهم هستند؛ خیلی از مشتری‌ها محصول را براساس عکس آن می‌خرند. شما نمی‌خواهید مشتری پس از خرید متوجه شود که رنگ آن با چیزی که در عکس دیده است. متفاوت است..

لامپ‌های فلورسنت از لحاظ مصرف انرژی خیلی بهینه هستند اما خروجی این نوع نور خیلی کم است. و معمولا بین تا وات است.. تهیه‌ی این لامپ‌ها خیلی آسان است.، قیمت خیلی کمی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را به سادگی تعویض کنید. همچنین ممکن است. رنگ سوژه را کمی تغییر دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه