نوسازی و بازسازی ساختمان در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Renovation and reconstruction of the building-1
Renovation and reconstruction of the building-2



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


بازسازی ساختمان همواره از عملیات ساختمانی پر طرفدار و پر تقاضا در بین صاحبان املاک است.. بازسازی در واقع عملیات ترمیم و مرمت ساختمان است. که برای افزایش طول عمر یک بنا و به منظور بهبود کیفیت آن بنا انجام می‌شود. بازسازی هر ساختمانی جنبه های مختلفی دارد و یک عملیات تخصصی محسوب می شود و قبل از شروع انجام عملیات، بررسی های کامل توسط متخصصان انجام می شود. در این عملیات مشکلات ساختاری ناشی از فرسودگی و گذر زمان باید برطرف شوند.

عمل نوسازی معمولاً برای نوسازی نمای بیرونی ساختمان، نوسازی محوطه ی بیرونی و یا قسمتی از محوطه داخلی ساختمان اجرا می شود. که برای مثال می توان گفت: هنگامی که نمای بیرونی ساختمان شما دچار رطوبت و یا به واسطه بلاهای طبیعی و غیر طبیعی خراب شده است. شما با عمل نوسازی آن را درست می کنید.

فرسودگی تنها عامل نیازمندی ساختمان به فرایند تعمیر تاسیسات لوله کشی نیست. گاها اشتباهاتی در جریان لوله کشی پیش آمده که پس از شناسایی شدن لازم است. تا نسبت به تعمیر آن اقدام شود. همچنین گرفتگی لوله ها یا افزایش ناگهانی فشار آب می توند سیستم لوله کشی ساختمان را نیازمند دریافت خدمات مربوط به تاسیسات کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران