کاشت درختان در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

planting trees-1
planting trees-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


استفاده اصولی از ارقام و گونه‌های سریع‌الرشد درختان که سازگاری مناسبی به منطقه کشت دارند، تضمین‌کننده بهره‌برداری اصولی و سودآور در زراعت چوب است.. زراعت چوب این امکان را می‌دهد تا از زمین‌هایی که امکان بهره‌برداری کمتری برای سایر شاخه‌های کشاورزی دارند با پتانسیل بالا است.فاده نمود. این موضوع همچنین کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست کشور می‌کند و با کاهش برداشت از جنگل‌ها ضمن حفظ و گسترش مساحت جنگل‌ها، افراد بیشتری را تشویق به این نوع بهره‌برداری می‌نماید. گرچه مدت‌زمان برگشت سرمایه و سوددهی در این نوع زراعت طولانی‌مدت است. اما مبلغ ریالی سود این کشت به حدی جذاب است. که می‌تواند به‌راحتی تمامی مشکلات پیش روی این موضوع را پوشش داده و در نهایت عایدی مناسبی را نصیب بهره‌برداران کند.

در بحث ریشه عده‌ای میگویند از ریشه‌های پالونیا، نهال می‌روید. من با توجه به اینکه در این کار فعالیت دارم اشتباه کار را میدانم. مهندسانی که درخت پالونیا را برش زده بودند، قبل از اینکه ریشه را خشک کنند ریشه را از زمین درآورده بودند و در هر جای خاک که ریشه پاره شده بود ازآنجا نهال بیرون آمده بود.

همانطور که در مقدمه هم اشاره شد، نیاز به چوب طی سالیان گذشته حفظ و حتی افزایش یافته است.. صنایع تولیدات مبلمان، کاغذ صنایع‌دستی و ساخت زغال از جمله بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان چوب هستند. برطرف‌کردن نیاز این بخش صنعتی نیازمند برداشت بی‌رویه از جنگل‌ها بوده و همین امر فشار مضاعفی بر محیط‌زیست وارد کرده و در مواردی امکان جایگزینی آن نیست. همچنین باتوجه‌به قوانین بازدارنده موجود در خصوص برداشت از جنگل‌ها ازیک‌طرف و نیاز بازار به چوب از طرف دیگر، قیمت این محصول طی سالیان گذشته افزایش چشمگیری داشته است.؛ بنابراین یکی از منطقی‌ترین راه‌ها کشت تجاری این درختان جهت است.حصال چوب است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه