کف سازی در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Flooring-1
Flooring-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


کف سازی صنعتی یکی از متداول ترین و پر کاربردترین روش های کفسازی است. که امروزه در بسیاری از مکان ها مورد است.فاده قرار میگیرد چرا که از مزایای زیادی نظیر مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش و خراش افتادگی، جلوگیری از گرد و خاک و داشتن ظاهری زیباتر نسبت به اجرای کف سازی بتنی معمولی برخوردار است. همچنین اجرای همزمان آن با بتن ریزی اولیه باعث افزایش سرعت در اجرای سازه می شود.

محاسبه همین مقدار اندک مترمکعب معادل الی کامیون حمل (تراک میکسر) خواهد شد و بنابراین مدیریت پروژه با محاسبه امکانات مصرف گروه اجرائی و سرعت تحویل بتن توسط دستگاه تولید کننده، سفارشات را مطابق زمان بندی تحویل پروژه تنظیم می نماید.

بعنوان مثال و در صورت عدم موانع یک کامیون (Yard) معادل حدود / مترمکعب در مدت زمان الی دقیقه تخلیه می شود لیکن متأسفانه در اغلب موارد این طول زمان - دقیقه و یا بیشتر به طول می انجامد این تأخیرات ناشی از عدم هماهنگی و یا احتمالاً تخلیه کامیون حمل در چند نقطه از پروژه می باشد. علاوه بر این مسیرهای نامناسب و تنگ محل پروژه های ساختمانی و ترافیک های مسیر یک عامل بزرگ دیگر که مشکلات را چندین برابر می سازد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران