کف سازی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Flooring-1
Flooring-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


اگر می‌خواهید فضای کار صنعتی خود را با یک کفپوش صنعتی سخت پوشیده تغییر دهید، به دنبال یک پوشش کف اپوکسی براق نباشید. ما در اینجا، متخصص در ارائه راهکارهای کفپوش اپوکسی سخت صنعتی مقرون به صرفه برای طیف وسیعی از مشتریان صنعتی هستیم. برای افزایش دوام فضای کاری متوسط ایده‌آل است.، پوشش کف اپوکسی صنعتی می تواند برای نمایشگاه‌های گاراژ، انبارها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های کف‌سازی راه‌حلی جذاب‌تر را ارائه دهد تا شما در زمینه کف‌های سخت صنعتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

معمولا اگر سطحی که برای کف سازی مورد نیاز است. همچون پارکینگ های طبقاتی، باندهای فرودگاه، سوله های زنجیره ای و...باشد، توصیه می شود که از کفپوش هایی با پایه سیمانی است.فاده شود، زیرا هم تعمیر و نگهداری آن ها ساده تر است. و هم آن که نسبت به کفپوش هایی با پایه پلیمری بسیار کم هزینه تر هستند.

در کفسازی صنعتی ما متوجه هستیم که فعالیت و تولید کارخانه مشروط به زمانبندی صحیح و حذف خطرات و عوامل مزاحم می باشد. به همین دلیل است. که شرکت پارس الیس طی سه شیفت کاری و بصورت ضربتی مراحل اجرایی را به نحو احسنت توسط نیروهای دوره دیده و مجرب خود به انجام می رساند. و فراموش نکنید برای هر سطح موجودی با هر نوع کاربری محصولی منحصر به فرد و کاربردی و بادوام موجود است. که طی بازدید سطح توسط عوامل شرکت پارس الیس و ارائه مشاوره رایگان از طرف ایشان، مدیران محترم کارخانه ها قادر به اتخاد بهترین و مناسب ترین تصمیم خواهند بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس