کندن پی در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Digging up-1
Digging up-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


روش پیش ترک دادن در شرایطی که نیاز است. تخریب بتن نسبتا آرام و بدون گرد غبار و کنترل شده انجام شود، انتخابی مناسب است.. ترکیدن بر اثر فشار را می‌توان به صورت مکانیکی یا شیمیایی انجام داد. در هر دو حالت سوراخ‌هایی به قطر سه سانتی متر در بتن حفر می‌کنند و نیرویی جانبی از طریق همین منافذ به بتن اعمال می‌کنند. در روش ترکیدن بتن بر اثر فشار مکانیکی، فشار توسط دستگاه فشار هیدرولیک به بتن وارد می‌شود و آن را ترک می‌دهد.

در این مرحله اقدام به کندن پی و خاکبرداری می‌ کنند. همان ‌طور که گفته شد، پی پلکانی یا غیر همسطح به ‌گونه ‌ای است. که دارای دو تراز مختلف می ‌باشد. در چنین مواردی می ‌توان هر کدام از آن ترازها را به‌ صورت یک پی یا فونداسیون جداگانه در نظر گرفته و اجرا کرد و یا آن‌ ها را باهم در نظر گرفته و به ‌وسیله دیوار حائل یا دیوار بتنی، است.حکام آن‌ ها را برقرار کرد.

در زمينهاي سست اگر بخواهيم ساختمان فلزي يا بتوني چندين طبقه احداث نمائيم شمع كوبي براي دست رسي به زمين هاي بكر بايد با دقت بيشتر انجام شود. زير كليه ستونها درست در محل برخورد محورهاي ستون بايد چاه حفر گردد كف چاه بايد حتماً‌خزينه بشود و چاه بايد با بتون ۵ كيلو يا كيلو پرگردد. در موقع بتون ريزي مخصوصاً در قسمت خزينه چاه بايد طوري بتون ريزي بشود كه بتون تمام فضاي خزينه را پر نمايد. بايد شمع كوبي با حدود عدد ميله گرد يا دورپيچي شده مسلح باشد در موقع بتون ريزي بايد آنرا بخوبي كوبيده و يا ويبره نمود تا بتون ريخته شده در ميله و خزينه چاه كرمو نبوده كاملاً توپر باشد. سرچاهها بايد بوسيله پلهاي بتوني مسلح به همديگر متصل گردد. سطح مقطع آهن اين پلها و همچنين ابعاد آن بوسيله محاسبه بدست مي آيد براي اتصال پل به چاه بايد در چاه آهنهاي ريشه كار گذاشته شود ،‌و آهنهاي پل به اين آهنها بسته شود. در ساختمان هاي فلزي صفحه زير ستون و در ساختمان هاي بتوني ميله گردهاي انتظار روي همين پلها درست در محور چاه كار گذاشته مي شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران