مشاوره و اجرا تفکیک فضاهای داخلی در بومهن

Separation of interior spaces-1
Separation of interior spaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


البته باید در نظر داشته باشید قبل از انتخاب مبلمان اداری، برای تفکیک فضای اداری محل کارتان از پارتیشن های اداری است.فاده کنید. چرا که سبک پارتیشن اداری و مبلمان باید باهم هماهنگ باشند. برای آشنایی با پارتیشن های اداری در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که در بخش های قبل اشاره کردیم، این سبک می تواند در انبارها و فضاهای صنعتی که بازسازی شده اند، مورد است.فاده قرار گیرد. همچنین با توجه به ویژگی های دکوراسیون صنعتی، آپارتمان هایی با سقف مرتفع، فضاهای اداری و تجاری و آپارتمان های مدرن، مناسب ترین گزینه برای اجرای این سبک می باشند. البته که اگر مجذوب سادگی و منحصر به فرد بودن این سبک شده اید، می توانید آن را در هر مکانی که علاقه دارید، به کار ببرید.

در طراحی و دکوراسیون داخلی تفکیک فضا با پارتیشن بندی، یک روش سریع، ارزان و کاربردی است. که می‌توان به وسیله آن یک فضای بزرگتر را به فضاهای کوچک‌تر تقسیم بندی کرد. این روش تقسیم بندی فضا که به عنوان یک روش نوین شناخته‌ می‌شود، در محیطهای مختلف با کاربری‌های متنوع اعم از مسکونی، تجاری یا اداری قابلیت اجرا و است.فاده دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی همه چیز در مورد تفکیک فضا با پارتیشن بندی و شناخت



( مشاوره و اجرا ) های دیگر