مشاوره و اجرا تفکیک فضاهای داخلی در شهر جدید اندیشه

Separation of interior spaces-1
Separation of interior spaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


روش دیگری که به وسیله آن می توان فضا را تفکیک کرد، تغییر رنگ یا متریال کف و سقف است.. این متد از لحاظ بصری تاثیر فراوانی در ایجاد تمایز میان قسمت های مختلف دارد. می توان این تغییر را به یک وجه دیگر مثل دیوار نیز بسط داد. هر چه میزان کنتراست دو رنگ یا متریال است.فاده شده بیشتر باشد، تاثیر بصری این روش نیز در جدا کنندگی بالاتر خواهد رفت.

انقلاب صنعتی تأثیر خود را بر زیبا سازی ساختمان ها بطور عمیقی برجای گذاشت و پس از آن دوره بود که طراحان تلاش کردند تا سبک های مدرن و قدیمی را به صورت تلفیقی ابداع کنند. لذا سبک های بسیاری در این دوره خلق شد که سبک صنعتی نیز یکی از آنها بود.

مهم‌ترین اصل در تفکیک فضا با پارتیشن بندی، توجه به است.انداردها و است.فاده از پارتیشن مناسب با کاربری فضا است.. در فضاهای اداری بهتر است. از انواع پارتیشن با ارتفاع نیمه انتخاب کنید تا بتوانید در انتقال نور و مصرف انرژی جهت پخش گرمایش و یا سرمایش مطبوع، صرفه جویی نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر