فروش تلویزیون شهری در شهر جدید اندیشه

Urban TV-1
Urban TV-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


حفاظت نرم‌افزاری و سخت افزاری تلویزیون اهمیت زیادی دارد. برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود.

سلام و تشکر از شما، بابت مسئله ساخت و طراحی کلیپ های مورد نیاز در تلویزیون های شهری، به زودی بخشی رو در سایت قرار میدیم که نمونه های بسیار حرفه ای از نرم افزار محبوب افتر افکت هستش، که میتونین دانلود بفرمایین و به سلیقه خودتون ادیت بزنین و خروجی های با کیفیت بگیرین. موفق و پیروز باشید.

همانطور که در بالا اشاره شد یک ماژول SMD از قرارگیری LEDها در کنار یکدیگر شکل می‌گیرد. فاصله بین این LED ها بر حسب میلی‌متر تعیین می‌شود که اصطلاحا به آن دات پیچ گفته می‌شود. در یک ماژول شاهد انواع واشرها برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ماژول هستیم. همچنین با کمک یک برد PCB تمامی LEDها و خازن‌ها در ماژول SMD به یکدیگر متصل می‌شوند.



( فروش ) های دیگر