فروش تنگستن در بومهن

tungsten-1
tungsten-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


فولادهای سرعت بالا یا HSS (High-speed Steel) فولادهای ابزاری هستند که مجموعا بیش از درصد مولیبدیم، تنگستن و وانادیوم و . درصد کربن دارند. همانطور که از اسم این گروه مشخص است. برای ساخت ابزار برش با سرعت های بالا به کار می روند. است.فاده از HSS در دهه ی میلادی آغاز شد.

حدود تولیدکننده محصولات میانی تنگستن (شامل APT) و تولیدکننده کاربید تنگستن در چین وجود دارد در حال حاضر بیشتر تنگستن به‌صورت APT، تری اکسید تنگستن، سایر اکسیدهای تنگستن و سدیم تنگستات صادر می‌شود در طول این سال­‌ها، صادرات سیم تنگستن رشد صعودی داشته است.. همچنین صادرات پودر اکسید تنگستن از تن در سال در اوایل دهه به تن در سال افزایش‌یافته است.. هدف صادرکنندگان چینی، تولید محصولات باارزش افزوده بیشتر و صادرات آن می‌­باشد تولیدکنندگان APT و اکسیدهای تنگستن قراردادهای دراز مدتی با مصرف‌کنندگان غربی منعقد کرده‌اند. به‌طورکلی در سال‌های اخیر دولت چین با محدودکردن صادرات محصولات میانی تنگستن سعی بر افزایش صادرات محصولات نهایی مانند پودر تنگستن و کاربید آن می­باشد. کاهش تولید تنگستن، در اواخر دهه ۸ اختلاف زیادی بین تولید و مصرف این فلز در دنیا ایجاد کرد که در سال‌های اخیر است.فاده از دیگر ذخایر دنیا به‌خصوص ذخایر کشور روسیه این اختلاف کمتر شد.

تیغ هایی از جنس تنگستن کارباید برای ماشین کاری است.فاده می شود زمانی که مواد فولاد آسیب ببیند یا زنگ بزند. ابزار هایی که از جنس تنگستن می باشند لبه برش تیز بهتری دارد. همچنین به دلیل تحمل دمای بالایی این ماده در تیغه ها به ماشین ها اجازه سرعت بالاتر در کار را خواهد داد.



( فروش ) های دیگر