فروش تنگستن در شهر ری

tungsten-1
tungsten-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


این فلز از واژه سوئدی tung sten به معنی سنگ سنگین گرفته شده است. که اولین بار در سال توسط peter woulfe مطرح شد. تنگستن در سنگ معدن ولف رامیت ( تنگستن آهن – منگنز FeWO/MnWO ) شیلیت (کلسیم تنگستن CaWO) فربریت و huebnerite یافت می‌شود. ذخایر مهم این مواد در بولیوی، کالیفرنیا، چین، کلرادو، پرتقال، روسیه و کره جنوبی واقع است. ( تقریبا" %

در روش سنتی، پودر تنگستن با کربن در محدوده دمایی - درجه سانتیگراد و تحت اتمسفر هیدروژن واکنش داده و WC تولید می‌شود. معمولاً متوسط اندازه ذره و توزیع آن در محصول، به متوسط اندازه ذرات و توزیع آن در تنگستن اولیه، بستگی دارد. در این روش از کربن سیاه (دوده) به‌­عنوان منبع کربن است.فاده می­‌شود. هرچند در برخی موارد است.فاده از گرافیت، علی­رغم قیمت بالاتر و واکنش‌­پذیری کمتر گزارش گردیده است..

عدد اکسیداسیون تنگستن بین + تا + است.. البته بعضی از ترکیبات آن دارای عدد اکسیداسیون صفر می­‌باشند. فلز تنگستن از حدود درجه سانتیگراد آمادگی اکسیداسیون پیدا می­‌کند ولی در دمای ۸ درجه سانتیگراد شدت اکسیداسیون مخرب و خطرناکی پیدا می­‌کند.



( فروش ) های دیگر