خدمات و سرویس توربین در بومهن

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..

شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر