فروش تیشه در بومهن

the ax-1
the ax-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


مهندس «احمد باقری‌کیا»، مدیرعامل شهرک صنعتی نصیرآباد در گفت‌وگو با «صبح‌نو» می‌گوید: «همان‌گونه که می‌دانیم دولت موظف شد به‌عنوان متولی امر، مناطقی را به‌عنوان شهرک‌های صنعتی شناسایی، تفکیک و رفع معارض کند و در اختیار صنعتگر قرار دهد و بعد از بهره‌برداری و راه‌اندازی، نسبت‌به ارائه سند مالکیت به واحدهای صنعتی اقدام کند. شهرک‌های صنعتی پس از تاسیس نیاز به برخی انشعابات، تاسیسات و زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... دارند که دولت در تامین آن‌ها، صنعتگران و تولیدکنندگان را بی‌نیاز سازد؛ موضوعی که اکنون حوزه صنعت و تولید را دچار مشکل کرده، قطعی برق است.. برق محرک اصلی در صنعت و چرخه تولید است.، زمانی که قطع می‌شود، دیگر محرک‌ها مثل آب واحدهای تولیدی هم خودبه‌خود قطع می‌شوند؛ چراکه تامین و است.حصال آب از چاه‌های شهرک‌های صنعتی به‌صورت برقی است.. متاسفانه برخی سوءمدیریت‌ها و قطعی برق در سال‌های اخیر موجب شده است. تا صنعتگران با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شوند. دغدغه‌ها و مشکلاتی که هر سال بدتر از سال قبل می‌شود.»

این صنعت از لحاظ ارزآوری به راحتی می‌تواند از صنعت خودرو پیشی بگیرد و با توجه به پتانسیل بالای صادرات این سیستم‌ها و محصولات باکیفیتی که توسط صنعتگران این صنعت در کشور تولید می‌شود، اگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، به طور قطع می‌تواند کمک شایانی به رشد اشتغالزایی در کشور بکند. یعنی هم از خروج ارز جلوگیری کند و هم از طریق صادرات، ارزآوری زیادی برای مملکت به دنبال داشته باشد.

این تولیدکننده شمش روی در ارتباط با پرداخت مالیات به دولت، بیان کرد: همواره سعی کرده‌ایم که بدهی به اداره مالیات نداشته باشیم و در صورتی که این اتفاق نیز رخ نداده باشد، بدهی‌های خود را در اسرع وقت به حساب این اداره واریز کرده‌ایم. چراکه با توجه به سابقه ساله‌ای که در این حوزه داریم، هیچ‌گاه به خود اجازه نداده‌ایم در ردیف فعالان صنعتی بدحساب نزد این نهاد و بانک‌ها یا موسسات مالی و اعتباری در صورت دریافت وام، قرار بگیریم.



( فروش ) های دیگر