فروش تیلر در بومهن

Tyler-1
Tyler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


همانطور که گفته شد درتراکتورهای دوچرخ و تیلر های BCS قابلیت چرخش درجه ای فرمان را داریم. در این حالت زمانی که فرمان دستگاه را می چرخانیم قسمت PTO دستگاه در جلوی دستگاه قرار گرفته و در این حالت ادوات جلو سوار شونده نظیر دروگر را می توان به دستگاه نصب کرد.

کولتیواتور دستی برای اطراف تنه درخت که دسترسی به آن نداریم و است.فاده از کولتیواتور های چرخ دار در آن جا غیرممکن است.، مناسب است.. است.فاده از تیلر کولتیواتور برای وجین علف های هرز و هوادهی خاک، است.فاده از سموم کشاورزی و علف کش ها که گاهاً گیاه مقاوم به آن می شود را کاهش خواهد داد. کولتیواتور دستی یا کولتیواتور کوچک می تواند با پمپ سمپاش، تریلر، پمپ آب، دروگر، چاله کن، نهر کن و غیره کوپل شود.

سم پاش فرغونی نیروی خود را از یک موتور بنزینی می گیرد. سم پاش چرخ دار فرغونی دارای پمپ و شیلنگ و مخزن با حجم های متفاوت می باشد. موتور سم پاش فرغونی، احتراقی و بیشتر از نوع بنزینی است.. این سمپاش دارای حجم های مختلفی است.. سم پاش موتوری چرخ دار برای سمپاشی درختان مناسب است.، چون میزان پرتاب سم توسط لانس قابل تنظیم است.. مدل های و لیتری روی شاسی با دو چرخ سوار هستند و به راحتی در زمین کشاورزی حرکت می کنند و به همین دلیل به آن ها سم پاش فرغونی یا سم پاش موتوری چرخ دار می گویند. طول پاشش سم حدود متر بوده و میزان سمپاشی الی لیتر در دقیقه است.. در سم پاش فرغونی سرعت سمپاشی کردن بالا رفته و منجر به صرفه جویی در مصرف سم می شود.



( فروش ) های دیگر