فروش تیلر در شهر جدید اندیشه

Tyler-1
Tyler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


دارای قدرت بیشتر ، مناسب برای کارهای قدرتی نظیر بارکشی با تیلر ، شخم زنی و  خاک ورزی و &#;می باشند. موتور های دیزلی به نسبت موتور های بنزینی دارای سوخت ارزانتری بوده ( در بعضی موارد شامل سهمیه سوخت نیز می شوند ) و همین عامل سبب می شود این موتورها طرفداران بیشتری داشته باشند.

این نوع تیلر کولتیواتور در زمین های بزرگ است.فاده می شود و زاویه چرخش فرمان آن می تواند تا درجه باشد. محل هندل، است.ارت، اگزوز و باک در سری های مختلف تیلر کولتیواتور دیزلی یکسان است.. این مدل تیلر کلتیواتور برای است.فاده در صیفی جات و شالیزار ها بسیار مناسب بوده و بالاترین قدرت مانور را دارد، چون وزن و عرض کار متعادلی دارد.

نکته مهم دیگری که در تیلر ها مطرح است.، وجود تعداد دنده و نوع سیستم انتقال قدرت می باشد. هر چه تعداد دنده بیشتر باشد، کنترل سرعت و قدرت تیلر نیز افزایش می یابد. سیستم انتقال قدرت در تیلر ها به دو صورت تسمه ای و گیربکسی وجود دارد. تیلر های تسمه ای نسبت به گیربکسی سبک تر بوده و قدرت مانور پذیری بیشتری دارند، با این وجود قدرت تیلر گیربکسی بیشتر است..



( فروش ) های دیگر