فروش تیلر در شهر ری

Tyler-1
Tyler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


دروگر قابل اتصال به دستگاه LVB ایتالیا بوده و با عرض سانتی متری می توانند تا هکتار در روز را درو کنند. روتیواتور خاکورزی نیز به سادگی با یک Easy Connector  به دستگاه نصب شده و دستگاه می تواند برای شخم زنی و خاک ورزی مورد است.فاده قرار گیرد. همانطور که می دانیم این دستگاه گیربکسی دنده داشته و دارای دنده جلو و دنده عقب می باشد. برای شخم زنی با دستگاه از دنده های سنگین است.فاده می شود و برای کار های سبکتر از دنده های بالاتر است.فاده می کنند.

همانطور که گفته شد درتراکتورهای دوچرخ و تیلر های BCS قابلیت چرخش درجه ای فرمان را داریم. در این حالت زمانی که فرمان دستگاه را می چرخانیم قسمت PTO دستگاه در جلوی دستگاه قرار گرفته و در این حالت ادوات جلو سوار شونده نظیر دروگر را می توان به دستگاه نصب کرد.

این نوع تیلر کولتیواتور در زمین های بزرگ است.فاده می شود و زاویه چرخش فرمان آن می تواند تا درجه باشد. محل هندل، است.ارت، اگزوز و باک در سری های مختلف تیلر کولتیواتور دیزلی یکسان است.. این مدل تیلر کلتیواتور برای است.فاده در صیفی جات و شالیزار ها بسیار مناسب بوده و بالاترین قدرت مانور را دارد، چون وزن و عرض کار متعادلی دارد.



( فروش ) های دیگر