فروش جعبه بسته بندی در بومهن

Packing box-1
Packing box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


برای این منظور، برندها از مواد پایدار، بادوام و سبک برای بسته بندی پوشاک است.فاده می کنند. این ویژگی ها چشم انداز برند، اهداف را برجسته می کند و ظاهری عالی به بسته بندی می دهد. مشتری همچنین این ویژگی ها را در بسته بندی پوشاک می خواهد، بنابراین بیایید دریابیم که چه مزایایی به مشتریان می دهد؟ و چرا مشتریان خواستار بسته بندی جعبه کیبوردی پوشاک با کیفیت هستند؟ مزایای بسته بندی پوشاک با جعبه کیبوردی:

همیشه ما با انواع جعبه آماده و وسایل بسته‌بندی تلاش می‌کنیم تا تنوع را در کنار قیمت مناسب برای شما فراهم کنیم. شما تا به حال از کدام جعبه آماده است.فاده کرده‌اید؟ یکی از محصولاتی که این روزها توجه ی‌ها را به خودش جلب کرده است.، جعبه آماده فست فود است.. این محصولات با جعبه کیبوردی متفاوتند و طراحی مخصوص به خود را دارند. برای خرید جعبه آماده فست فود باید ابتدا با انواع آن و دسته‌بندی‌های کلی آن آشنا شوید.

یکی از نکات مهم انجام چاپ برند کمک کردن به مشتری جهت تشخیص مارک اصل و فیک می باشد. امروزه با توجه به حجم بالای ادکلن تقلبی در بازار هر صاحب محصول باید مارک، برند و لیبل خود را روی جعبه محصولش چاپ نماید تا مشتری بتواند برند اصل را براحتی از محصولات مشابه تشخیص دهد.



( فروش ) های دیگر