فروش جعبه بسته بندی در شهر ری

Packing box-1
Packing box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


لایه های زیرین این نوع جعبه ها از طریق بازیافتی تولید می شود پشت این لایه ها به رنگ طوسی می باشد چاپ بر روی این آن ها راحت انجام می شود و از تنوع بسیاری برخوردار است. زیرا رویه این جعبه ها براق می باشد کاربرد های این مقوا ها شامل جعبه دارو ها ، جعبه پزشکی و مواد غذایی و … می باشد

این نوع جعبه‌ برای سلیقه‌های خاص طراحی شده است.. روی در این جعبه طلقی‌ پنجره‌هایی به شکل قلب طراحی شده‌اند که می‌توانند برای کسب‌وکارهای مختلف است.فاده شوند. اکثر طرفداران این جعبه خانم‌ها هستند. برای لباس‌های زنانه و لوازم آرایشی می‌توانید از این جعبه متفاوت است.فاده کنید.

جعبه های مقوایی به چند دسته تقسیم بندی می شوند و انواع مختلفی دارند شما می توانید با توجه به نوع کاربرد و و یا بسته بندی محصولی که دارید آن را انتخاب و سفارش دهید در این قسمت به انواع جعبه های مقوایی و کاربرد های آن می پردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید



( فروش ) های دیگر