فروش جعبه فیوز مینیاتوری در شرق تهران

Miniature fuse box-1
Miniature fuse box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


 گروه صنعتی شایلین به دلیل ضرورت است.فاده از قاب مینیاتوری درساختمان ها و رفع نیاز تمامی مشتریان این محصول ، بازه ی متفاوتی از تعداد فیوزی که می تواند در این جعبه فیوز قرار بگیرد تولید نموده است.  که شامل ، و فیوز می باشد و به صورت توکار نصب می شوند.

فیوزهای محافظ جان امروزه جایگاه خوب و پر طرفداری در میان تجهیزات ساختمانی  دارد،  این فیوز علاوه بر اضافه بار و اتصال کوتاه، می تواند از برق گرفتگی، شوک الکتریکی، جریان نشتی و افزایش ولتاژ هم از مدار شما محافظت کند و دارای دو ورودی و دو خروجی دارند. یعنی علاوه بر سیم فاز، سیم نول هم به فیوز محافظ جان وصل می شود. کلید های محافظ جان نیز همانند کلیدهای مینیاتوری می توانند در انواع جعبه فیوز مینیاتوری قرار بگیرند و در صورت وجود اضافه بار در مدار جریان برق را قطع کنند تا به سایر وسایل برقی و نیز جان افراد آسیب وارد نشود.

 عکس فوق مربوط به جعبه مینیاتوری فیوزه سارو است. که به صورت توکار نصب می شود و می توان آن را در محل مورد نظر نصب نمود ، همانطور که در عکس نیز مشخص است. این قاب مینیاتوری دارای درب شیشه ای است. که می توان آن را قفل نمود که البته درب شیشه ای در تمامی جعبه های مینیاتوری سارو وجو دارد.    



( فروش ) های دیگر