فروش جعبه کارتن در شرق تهران

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد. .برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

در حالت کلی کلمه لمینیت (Laminate) به معنای چسباندن می‌باشد. بنابراین به چسباندن لایه‌های مختلف بر روی کاغذ،مقوا و یا … لمینیت کردن گفته می‌شود. در فرآیند لمینیت کردن معمولا لایه‌های مختلفی از جمله مقوای چاپ شده، لایه نایلونی و ….لمینت می‌شود. به کارتن‌هایی که بر روی آن‌ها لایه محافظی چسبانده می‌شود، کارتن لمینیتی گفته می‌شود. به عبارتی دیگر لمینیت پوششی است. که بر روی کارتن تولید شده چسبانده می‌شود و از آن در برابر نور، نفوذ آب و رطوبت، پارگی و … محافظت می‌کند. پوشش‌های لمینیتی از جنس کاغذ و پلاستیک تهیه می‌شوند و همین ترکیب سبب می‌شود تا جنسی مقاوم و قابل قبولی داشته باشند. علاوه بر این موضوع طراحی‌ و چاپ انجام شده بر روی لایه‌های لمینیتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.. در نتیجه برای کسانی که به دنبال یک بسته‌بندی مقاوم و بی‌نقض هستند، است.فاده از کارتن لمینیتی توصیه می‌شود



( فروش ) های دیگر