تولید و ساخت جعبه کارتن در پردیس

Carton box-1
Carton box-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵ ست (۵ECT ) . وزن آن نباید بیشتر از ۵ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از سانتی متر باشد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا از گلبرگ باکس سفارش قالب آماده کارتن را نیز امکان پذیر است.؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد." } },{ "@type": "Question", "name": "برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی بصورت دقیق مشخص شود." } },{ "@type": "Question", "name": "قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ ، آماده خدمت‌رسانی به تولید کنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌ باشد. برای محاسبه ورق به کار رفته برای تولید کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس از فرمول زیر است.فاده می شود : طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن" } },{ "@type": "Question", "name": ".آیا کارتن سازی گلبرگ باکس از شهرستان ها سفارش قبول می کند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "کارتن سازی گلبرگ باکس با است.فاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و است.فاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است. محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت کارتن و با کمترین قیمت ارسال کند.

با پیدایش تمدن، انسان ها همواره در تلاش بوده اند که دارایی های خود را با بسته کردن نگهداری کنند.همزمان با پیدایش انقلاب صنعتی، بحث جابجایی و انتقال مواد و هم زمان آن صنعت بسته بندی پیشرفت های شگرفی کرد.در این ایام رقابت سنگینی برای فروش بین تجار و بازرگانان وجود داشت،این امر کمک بسیاری به پیشرفت صنایع بسته بندی کرد.

در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر