فروش جعبه کمک های اولیه در شمال تهران

First aid box-1
First aid box-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

منطقه شهرداری تهران یعنی شمالی ترین منطقه تهران که از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق آن نیز به شمار میرود ، یکی از زیباترین مناطق تهران است. . منطقه در شمال تهران یکی از گرانترین مناطق تهران است. . بالابودن قیمت ملک در این منطقه از این جهت است. که مردم این منطقه از سطح رفاه و امکانات مطلوبی برخوردارند و همچنین آب و هوای مطلوب آن طرفداران زیادی را برای زندگی در این نقطه از تهران جذب میکند . محله های منطقه عبارتند از : اراج &#; ازگل &#; امام زاده قاسم &#; اوین &#; باغ فردوس &#; تجریش &#; جماران &#; چیذر &#; حصاربوعلی &#; حکمت &#; داراباد &#; دربند &#; درکه &#; دزاشیب &#; زعفرانیه -سوهانک &#; فرمانیه &#; قیطریه -کاشانک &#; گلابدره &#; محمودیه &#; 


مهم ترین بخشی که در این نوه جعبه ها وجود دارد، داروهایی است. که در آن قرار می‌ دهیم، زیرا هنگام بروز مشکل، نقش حیاتی را در سلامت فرد ایفا می‌کنند. حال مهم‌ترین داروهای موجود در این جعبه را در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد:

آینده‌نگری، نوآوری های علمی و خلاقیت های نظام یافته " + "ارائه خدمات مشاوره حرفه ای توسط افراد متخصص " + "صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی کسب وکار " + "سرآمدی در کیفیت " + "محصولات، فن آوری های به کار گرفته شده و نیروی انسانی " + "تلاش و پشتکار در جهت بهبود مستمر سازمانی و فردی

دارای در چسبی و وزن سبک و قابلیت حمل آسان می‌باشد. است.فاده از آن راحت بوده و در کمترین زمان ممکن قابل است.فاده است.. همچنین این جعبه دارای فضای کافی جهت اضافه کردن سایر اقلام مورد نیاز پانسمان و بستن زخم و اعضای آسیب دیده می‌باشد.



( فروش ) های دیگر